Допринасяте за развитие на обществото
Служителите ви стават част от нещо голямо. Това ги обединява и сплотява. Чувстват се полезни.
Едно от най-големите предимства на корпоративното дарителство е възможността да включите в процеса своите служители. Нещо малко, като поставянето на една касичка за определена кауза в помещението за отдих, ще сплоти и вдъхнови екипа. Всички искаме да се чувстваме признати на работните си места. Желаем да усещаме, че освен задължителните отговорности, които изпълняваме всеки ден, сме допринесли с още нещо за доброто на хората около нас. Именно възможността човек на работното си място да изпита подобно чувство би го направил на първо място по-добър човек и от там по-добър служител.
Правенето на добро обединява хората. Това важи с пълна сила и за хората на работа. Всеки мечатае да е част от нещо по-голямо, от нещо, което го издига като личност. Ставайки корпоративен дарител вие отварята тази врата за вашите сътрудници. Те ще ви бъдат благодарни и ентусиазирани от това. Добротворството винаги вдъхновява и събужда у човека по-висши качества и чувства. Не лишавайте вас и вашите служители от този безценен опит. Хората, които правят добро, са по-щастливи, по-отговорни и по-ентусиазирани във всичко, което правят.
Благотворителността развива на едно съвсем друго ниво имиджа, който градите пред клиенти и общество.
Целите на бизнеса никога не са били ограничени единствено в това да изпълнява строго профилнираните си дейности като задоволява конкретна нужда на обществото. Освен това бихте могли да влияете по много други начини: политически, здравословно, социално и т.н. Една от най-признатите и престижни функции на бизнеса е именно благотворителността. Безвъзмездното и целенасочено правене на добро би могла да се превърне в основна част от вашия бизнес, която ще бъде моментално разпозната и поощрена от клиенти, държава, партньори и т.н. Много предприемачи не смеят да пристъпят в това поле на развитие, тъй като си представят, че трябва да влагат значителна част от приходите си или, че ще отнеме твърде много ресурси на време и хора. Нито едно от двете твърдения не е вярно.
Платформи като „Двете лепти“ вече са свършили „черната работа“. Чрез тях лесно и бързо бихте могли да дарявате каквито средства прецените. Много често за нас дадена сума може да изглежда толкова малка, че дори да ни е срам да я дадем, но за нуждащият, се може да преобърне живота му. В този смисъл корпоративното даряване в никакъв случай не трябва да бъде свързано единствено с дарения за стотици хиляди левове. Ние искаме да достигнем до „малките“ нужди, които често остават извън полезрението на големите благотворителни кампании. Ако искаш и ти, присъедини се към нас!